22/05/2022
275 Views
Πραγματοποιήθηκαν σήμερα στη Λάρισα οι Πανελλήνιοι Αγώνες Νεφροπαθών και Μεταμοσχευμένων. Η διοργάνωση ήταν εξαιρετική, τα πάντα κύλισαν σύμφωνα με το πρόγραμμα και υπήρχε παντού ένα φιλικό κλίμα. Ο σύλλογος ΑΤΛΑΝΤΑΣ συμμετείχε για πρώτη φορά